Всички обичат промоции, акции, намаления и отстъпки, но понякога не всичко върви съвсем гладко при пускането на поръчка с избраните неща. Ние знаем това и затова имаме няколко съвета за безпроблемно създаване на поръчки в нашия сайт.

Подгответе се

  • След като научите за някоя промоция или акция и решите да се възползвате от предложенията в нея, отдетеле време да се запознаете с условията за нейното провеждане. В Стар Нейлз не обичаме „ситния шрифт“. Подхождаме открито към нашите клиенти, но има случаи, в които някои неща трябва да бъдат допълнително доуточнени. Затова внимателно прочетете правилата за промоцията и акцията и ако имате въпроси или нещо е останало неясно, можете да се свържете с нас, за да Ви съдействаме с разяснения.
  • Внимателно вижте сроковете на кампанията, както и продуктите, които се включват в нея. Не подхождайте спонтанно и емоционално – огледайте добре работното място и преценете добре какво ще Ви е необходимо и дали нещо няма да свърши точно като изтече промоционалното предложение (но и не е необходимо да се презапасявате, ние редовно обявяваме промоции!). А и комбинирането на всичко необходимо в една обща поръчка ще спести разходи за транспорт – нали знаете, че доставката на поръчки над 90 лв. е за наша сметка? Отделно, че поръчването на повече бройки от някои продукти има допълнителна отстъпка – напр. пили, масла за нокти…

Преди старта на кампанията

  • Ако кампанията се провежда онлайн, уверете се, че имате достъп до профила си в сайта ни. Влезте в профила си преди старта, за да се уверите, че всичко е коректно. Ако не помните паролата си за достъп, можете да я възстановите чрез Забравена парола. При нужда от съдействие, свържете се с нас по телефона или в чата.
  • В случай, че все още нямате регистрация при нас, регистрирайте се предварително. Безплатно е и отнема не повече от 2 минути!
  • Ако имате регистрация, но не успявате да влезете в профила си, както и ако не знаете как, свържете се с нас по телефона или в чата, за да съдействаме. Не създавайте нова регистрация – това само ще затрудни обслужването Ви!
  • След като сте в профила си, проверете дали данните в него са коректни – мобилен телефон за контакт, адрес за доставка, данни за фактура (ако регистрацията е на фирма)
  • Ако има избрани продукти в кошницата от предишно посещение – можете да ги изчистите (или пък да ги поръчате по време на кампанията) – отделете време и проверете.
  • Можете предварително да добавите продуктите, които ще поръчвате по време на кампанията в кошницата си – така когато кампанипта стартира, ще можете да влезете и просто да завършите поръчката си.
  • В случай, че не сте поръчвали досега през сайта, преди началото на акцията Ви позволяваме да направите тест, за да видите всички стъпки от процеса и да се уверите, че не е сложно. Добавете един продукт в кошницата и финализирайте поръчката. В полето за Забележка към поръчката напишете ТЕСТ, за да могат колегите да не Ви изпращат пратка (освен ако наистина не желаете да поръчате).
  • Ако се нуждаете от съдействие – на разположение сме да помагаме по телефона или в чата.

По време на кампанията

  • След като кампанията стартира, уверете се, че кошницата съдържа всички избрани продукти и точните бройки, които желаете да поръчате.
  • Не бързайте! Напрежението винаги създава предпоставки за допускане на грешки. Нашите кампании винаги са достатъчно дълги и включваме достатъчно наличности, за да може да се възползват повече клиенти.
  • Завършете поръчката като внимателно следвате инструкциите на екрана и попълвате всички необходими полета.
  • Ако нещо се обърка, ние сме на разположение да съдействаме по телефона или в чата – непременно ни сигнализирайте, защото проблемът може да не е само при Вас и да го отстраним.
%d блогъра харесват това: