Имам проблем с пратката – има счупен продукт

Поднасяме извинение за неприятното преживяване, което сте имали.

Вашата пратка е застрахована от инциденти като този, който сте имали. Полагаме усилия продуктите да са опаковани по начин, по който да се избегне счупване, разливане или нарушаване на опаковката. За съжаление това не винаги е възможно. Затова застраховаме всички пратки и ги изпращаме с опция ПРЕГЛЕД – за да се уверите, че всичко вътре е цяло и е доставено коректно.

За да можем да Ви съдействаме, ТРЯБВА да проверите състоянието на пратката при нейното получаване и при счупен или увреден артикул, да изискате от куриера да състави протокол за щетата. В случай, че не го направите, ние няма как да съдействаме.

При констатиран пред куриера проблем със счупен, разлят или по друг начин увреден артикул, свържете се с отдел Спедиция на тел. 032 622 968 или 0887 966 317, за да можем да подменим пратката и да Ви изпратим здрав продукт.