Инфлацията засяга бизнеса и потребителите в цялата страна, което води до покачване на цените на стоките и услугите. Сферата на маникюра и педикюра също е засегната, но въпреки това можете да имате печеливш бизнес.
Добри практики и съвети, за да „изпреварите“ инфлацията.
Как може маникюристът/педикюристът да спести пари от консумативи точно сега?Има няколко начина, по които могат да спестят пари от консумативи!
1. Направете ваше проучване и бъдете информирани: Инфлацията, недостигът по веригата за доставки, нарастващите разходи за гориво и постоянната промяна на изискванията за лични предпазни средства означават, че трябва да сме в течение на текущите събития и да бъдем информирани потребители. Проучете цените на вашите онлайн доставчици поне два пъти годишно, защото цените могат да варират доста от един доставчик до друг и може да варират при един и същ доставчик. Използвайте електронна таблица, в която да попълвате цени на различни доставчици, за да може ясно да видите къде получавате най-добрите оферти за вашия салон и това може да формира до 5 процента разлика в цената на консумативите само за последните шест месеца.
2. Контрол на инвентара: Избягвайте прекомерни поръчки, дублирани покупки и нарастващи такси за доставка и транспорт поради липса на контрол на инвентара. Създаването на прост протокол за инвентаризация (без значение колко малък е салонът или дори като самостоятелно работещ професионалист) може да ви спести много пари и време.
3. Поръчвайте на едро, когато цената е подходяща: В зависимост от обема на продуктите, които използвате, е много важно да сте в течение на това кои продукти са на изчерпване предварително, за да можете да поръчвате по-големи количества по-рядко, което не само ще ви спести пари за доставка, но също така ще ви спести време и както всички знаем, времето си е пари.
Как маникюристът/педикюристът да избегне импулсивни покупки?
Много е трудно да се избегне изкушението за купуване на нови продукти и колекции от цветове веднага щом излязат. Често сме толкова развълнувани, че забравяме да проверим съществуващите си наличности, за да видим дали вече имаме цвят или нюанси, които са практически същите. Техника, която е подходяща, за да избегнете импулсивно купуване, е да имате цветна палитра или снимка на вашите палитри, така че когато отидете лично при доставчик, да се уверите, че не купувате същия лилав нюанс отново и отново. Ако купувате онлайн, е много по-лесно да го направите, защото можете лесно да проверите какво вече имате като поръчка.
Добро предложение е да проучите, да изчакате рецензии или да се преминете обучение, преди да се ангажирате да закупите изцяло нова продуктова линия. Много фактори влияят върху това, дали продуктът действително е подходящ за салона – цената, лекотата на използване, отзивите на клиентите и издръжливостта. Често сме толкова развълнувани да изпробваме нови неща, че в крайна сметка прекаляваме с покупките и това може да повлияе дълбоко на крайния резултат, преди да тестваме по методичен начин.
Как може маникюристът/педикюристът да увеличи приходите си?
- Накарайте парите да работят заедно! Ако работите с колеги или екип, вашата покупателна способност може да се удвои или утрои. Работата сами прави много по-трудно закупуването на обем от продукти, който може да ви осигури ценни отстъпки и може да ви позволи да имате по-голямо разнообразие от продукти, които да използвате. Има много маникюристи/педикюристи, които са избрали да работят самостоятелно поради пандемията и те се сблъскват по-често със затруднения да предложат разнообразие от консумативи и цветове, които техните клиенти биха искали.
- Инвестирайте в КАЧЕСТВЕНИ продукти. В много случаи качествените продукти може да струват повече в калкулацията на услугата, но ви спестяват безкрайни количества време и средства, което помага да се поддържа клиентела! Има много истина по темата – качество пред количеството!
- Абонирайте се за получаване на промоции: Уверете се, че сте се абонирали за промоционалните имейли на любимите си доставчици, за да се възползвате от сезонните промоции. Често има демонстрации и промоции на някои от любимите ни продукти.