Имат ли значение благата усмивка, отправен поздрав, или просто една добра дума? Да, колкото и смешно да звучи, се оказва, че те са в основата на добрия бизнес, независимо какъв е той.

Много често сме си задавали въпроса кой е определящият фактор за  клиентите  при избор на маникюрист или педикюрист? Няма еднозначен отговор, но добрият анализ ще ни помогне в стремежа за привличане на клиенти.

Най – общо факторите могат да се систематизират в 4 големи групи:

Всяка от тези групи оказва влияние при избора на салон, но както се вижда от схемата, на първо място е персоналният контакт.

Анкета направена “online” на страницата на американско специализирано издание Nailpro с въпрос “Защо се връщате в този салон за маникюр?” показва следното:

  • Защото там се чувствам добре  – 70%
  • Защото изпитвам потребност от тази услуга – 10 %
  • Имат страхотна реклама – 3%
  • Други – 17 %

Много са методите, които могат да бъдат използвани, за да накараме клиента да се чувства добре. Но те трябва да бъдат индивидуални, само по-този начин може да бъдете различни от салона до вас.

И ето няколко съвета от нас:

  • Кажете Добър ден с усмивка, дори и да говорите по телефона. Повярвайте, отсрещната страна ше разбере това.
  • Превърнете се “в кошче за душевни отпадъци”, но никога не говорете на  клиента за вашите проблеми.
  • Осигурете му спокойствие, тиха музика и усмивка на вашето лице.
  • Не обяснявайте на клиента, защо не можете да го приемете в удобен за него час, просто разширете дейността си.

Тези неща не струват пари, но са много добра инвестиция.

 

 

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *