Имат ли значение благата усмивка, отправен поздрав, или просто една добра дума? Да, колкото и смешно да звучи, се оказва, че те са в основата на добрия бизнес, независимо какъв е той.

Много често сме си задавали въпроса кой е определящият фактор за  клиентите  при избор на маникюрист или педикюрист? Няма еднозначен отговор, но добрият анализ ще ни помогне в стремежа за привличане на клиенти.

Най – общо факторите могат да се систематизират в 4 големи групи:

Всяка от тези групи оказва влияние при избора на салон, но както се вижда от схемата, на първо място е персоналният контакт.

Анкета направена “online” на страницата на американско специализирано издание Nailpro с въпрос “Защо се връщате в този салон за маникюр?” показва следното:

  • Защото там се чувствам добре  – 70%
  • Защото изпитвам потребност от тази услуга – 10 %
  • Имат страхотна реклама – 3%
  • Други – 17 %

Много са методите, които могат да бъдат използвани, за да накараме клиента да се чувства добре. Но те трябва да бъдат индивидуални, само по-този начин може да бъдете различни от салона до вас.

И ето няколко съвета от нас:

  • Кажете Добър ден с усмивка, дори и да говорите по телефона. Повярвайте, отсрещната страна ше разбере това.
  • Превърнете се “в кошче за душевни отпадъци”, но никога не говорете на  клиента за вашите проблеми.
  • Осигурете му спокойствие, тиха музика и усмивка на вашето лице.
  • Не обяснявайте на клиента, защо не можете да го приемете в удобен за него час, просто разширете дейността си.

Тези неща не струват пари, но са много добра инвестиция.

 

 

%d блогъра харесват това: